Khamis, 19 Julai 2012

aku & kwn ku puaskan biniku

 demi kepuasan
« Thread Started on Jun 1, 2005, 3:05pm »  
--------------------------------------------------------------------------------
Kisah ni berlaku daripada keinginan seks aku yang maha hebat.Kerana terlalu menyayangi isteriku,aku telah memberinya peluang utk melakukan hubungan seks dgn lelaki lain...
Bemula dari aku mula kahwin dengannya aku sangat puas memantat.Bemacam-macam gaya aku main dgn isteriku.Akibat terlalu geram dgn susuk tubuh badannya,setiap kali sebelum aku nak main dgnnya,aku akan mengambil gambar bogelnya dulu dalam pelbagai posing.Tetek dan bontot isteriku memang mengancam habis.Melelehla air liur kalau tengok...Sebab tu setiap kali aku main dengan dia,aku akan jilat dari lubang pukinya sampailah lubang bontot.Nak jadikan citer,lepas aku ambil gambar bogel dia,aku pun cuci la..{aku cuci sendiri kat opis aku}masa aku cuci gambar bini aku tu,member aku lak datang menyibuk.Apa lagi,member pun geram la tengok gambar bini aku yang bermacam-macam aksi.
Lepas dia tengok gambar bini aku,apa lagi..member pun ayat la aku..melambung puji yang aku dapat.dia kata bini aku seksila,bontot besarla,badan sedapla{badan bini aku berisi sikit tapi tak gemuk}.Aku pun bila dah dengar macam tu mulala batang aku tegak mencanak.Lepas aku dengar semua tu,saja la aku tanya kat dia,kalau dia dapat main dgn bini aku apa dia akan buat._dia dengar je camtu dia cakap yang dia nak jilat puki bini aku sampai kat lubang bontot.Peehh..seronok aku dengar.
Dipendekkan cerita,balik je aku dari kerja,aku pun cerita la kat bini aku apa yg jadi masa aku cuci gambar dia.Terkejut bini aku dengar.Aku pun ambil peluangla nak ayat hati dia.sebelum ni dah banyak kali aku minta dia making love depan aku,tapi dia taknak.Dia takut aku akan cemburu.Tapi kali ni,aku cakapla kat dia yang member aku geram tengok badan dia.
Yang..member i geram tengok badan sayang!Dia cakap dia suka sangat kat bontot sayang..Kalau dapat peluang,dia nak sangat jilat bontot sayang.Apa u ni.Takkan ayang nak main dengan member u?U tak marah ke?Aku dengar macam tu je,aku pun cakapla kat dia yang aku takkan marah dia.I nak sangat 2 orang main dengan u sekaligus.I nak u kulum dua batang sekali{bini aku memang hebat kulum batang}.pujuk nyer pujuk bini aku pun setuju.Tapi dengan syarat yang aku takkan cemburu dan dia boleh buat apa yang dia suka.aku pun apa lagi happy la.aku akan ikut syarat dia.
Perancangan ni aku aturkan kat satu hotel di luar ibukota.Lepas check-in.aku keluar utk jemput member sekerja ku ditempat yang dijanjikan.aku suruh bini aku masuk ke bilik dulu.Setelah menjemput memberku itu,kitaorg tak terus balik ke hotel.Sebaliknya kita pegi minum dulu{tonggang air setan}.itu semua utk memastikan yang kitaorg akan melayan permainan ini dengan sepuasnya.Lebih kurang pukul 11.30 malam,kitaorg baru pulang ke hotel.aku tengok member aku dah tak sabar2 dah.Sampai je,aku terus bukakan pintu dengan spare key yang aku minta dari reception.Bila kitaorg masuk je,aku tengok bini aku tengah tidor dengan hanya memakai panties dan bra saje.Selimut yang dia pakai terselak hingga menampakkan hampir seluruh tubuh badannya.Terbeliak mata member aku bila tengok semua tu.Aku pun tarik selimut utk tutup badan bini aku.aku minta member aku tunggu sekejap sbb aku nak mandi dulu.selesai je mandi aku tengok yang member aku tengah mencium dan menghidu bontot bini aku.terus tegak batang aku melihat adegan tu.ehehem..kau buat apa tu?woi..cepatla mula,aku tak tahan dgn bontot bini kau ni.Rasa nak gigit je..aku tarik selimut bini aku.aku mulakan dgn mencium dan menjilat belakang badannya.Bini aku menggeliat menahan geli.Bila dia terjaga,dia lihat member aku duduk di sebelahnya sambil menggosok2 pehanya yang gebu.Aku dapat lihat yang bini ku menghayatinya.Dalam kepala tengah sedap,kitaorg mula tanggalkan semua pakaian.Terpacakla dua batang depan bini aku.Terkejut aku bila isteri aku terus pegang dua2 sekali.
Wow!besarnya batang u?biniku kata pada kawanku.memang aku tak sangka yang batang kawanku ni lagi besar batangnya berbanding aku.bini ku mohon utk mengulum batang kawanku dulu.I nak jilat batang kawan u dulu boleh tak honey?Buatla sayang..u boleh apa saja yang u suka malam ni..Berdecit2 bunyi mulut bini ku hisap batang besar.aku pula mula menjilat puki bini ku.Lepas 5 minit mulut bini ku bertukar batang.Giliranku pula.Kawanku tanpa berlengah lagi terus mnjilat bontot bini ku.Eemmm..Aaahhh.ssshhh..sedapnye...Berdesis bini aku bila dilakukan macam tu.Aku terus jadi bertambah ganas..Aku uli2 tetek bini ku.Terus aku tonggengkanya dan aku baring tepat bawah teteknya.Aku gigit2 dan jilat puting ttetek biniku.Bontot dan pukinya pulak abis di gasak oleh kawanku.Aahhhh...Aahh...eeemmm..kuat lagi...kuat lagi..sedapnya macam ni...i nak macam ni selalu boleh tak honey.Terpacul ayat tu dari mulut bini ku.aku betul2 seronok.Nampaknya kawanku dah tak tahan dengan bini ku.Dia mula menyumbat batangnya dalam lubang puki biniku dalam posisi biniku menonggeng.Aaah..aahh..aahh...f**k me harder..f**k me..Tangan biniku mula lancapkan batangku.Aku terasa genggamannya kuat menandakan yang dia sedang menahan sedap.Oooohhhh...sedapnyaa.....Aahhhhhh...hentak kuat lagi..hentak sampai habisss...come on...makin laju sorong tarik kawanku,makin kuat goncangan biniku kat batangku..Oooh...sayang...sorry i dah nak pancut ni...Aku tak tahan dengan keadaan ni..Aku terus pancutkan air maniku dalam mulut biniku.Habis ditelannya airku tanpa bersisa.Aku tengok kawanku masih steady lagi.Aku bangun dan duduk di sofa memerhatikan biniku dilanyak.
10 minit dalam posisi menonggeng,kini giliran biniku pula henjut kawanku.Batang kawanku bini aku letakkan tepat ke lubang pukinya.DEngan sekali hentakkan saja,terus abas batang kawanku tenggelam dalam lubang bini ku.Geng,main dengan bini aku puas2.lanyak betul2.Aku dapat melihat kawanku meram,as bontot biniku sekuat hatinya.Aahhh.Aaahhh.Aahhh....sedapnya batang besar ni..Sssshhhhh......Sshhhhhshhh...senaknya perut..huh..aku tengok bini aku menggelek2 bontot dia.Ganas aku tengok permainan bini aku malam ni.Tiba2..sorry geng,aku tak dapat tahan dah.Sedap sangat bini kau.Aaahhhh....aku nak pancut kat dalam lubang bini kau......Eeemmmm....Aaahhhh!Terangkat bini aku di buatnya dek semburan air mani kawanku tu.Oohhh..honey sedap nya malam ni..Sayang tak penah climax banyak kali macam ni.Thanx a lot baby..lepas bini aku bangun dari atas badan ku terus dia hisap batang kawanku sampai licin air dia.Habis selesai permainan yang hebat itu bini aku minta dia dimandikan oleh kita berdua.
Masa mandi aku tengok kawanku tak lekang tangan nya mencuci bontot biniku.Depan belakang lubang biniku dikoreknya.Aku betul2 puas tengok biniku dilakukan macam tu.Tangan kiri dan kanan biniku pula memegang batang aku dan kawanku.Bini ku nampaknya lebih beraksi dengan kawanku berbanding denganku.sikit pun aku tak merasa cemburu malah aku lebih stim dalam keadaan demikian.Geng,bini kau memang sedap.Puas betul aku main dengan bini kau.Boleh tak nan ti aku nak main lagi.Tak puas lah aku jilat dan gigit bontot bini kau.Aku merasa bangga dengan pujian itu.Aku merelakan kalau bini aku beri kebenaran.Ayang tak kisah kalau u bagi.Lagi pun batang dia besarlah honey...sedap...ayang nak main dengan dia lagi boleh?tapi,honey bagi ayang main dengan dia je.!Honey tengok je dulu..boleh?Biarkan dia lanyak i..Up to u sayang...u boleh buat apa yang u suka.Bini aku terus menonggeng menghisap batangku sampai pancut dalam bilik air .Dia kata itu adalah ucapan terima kasihnya kerana memberi peluang padanya merasa permainnan yang hebat dengan dua lelaki.Selepas mandi aku tengok mereka berdua main dengan begitu ganas sekali.Terjerit2 biniku dikerjakan oleh kawan ku... ohh.. puas hatiku.. aku hrp mereka pun bgitu...hahhaah..

19 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. bla ar aku dpt main bini aku mcm dorg ni

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Nk eh kol tau... Papasolojb730127446130

      Padam
  4. Su bpe nbr tpn msj i je.0193725245

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. buat wanita,perempuan or betina yg tgh gatal buritnya dan bengkak teteknya...xtau mana nak salur nafsu...leh call abg punai....0173530047....abg punai sedia melayan mesra...abg punai mmg cinta sama burit dan tetek....punai abg punai mmg ummmppphhhh...lidah yg berbisa....

    BalasPadam
  7. Beruntung la bini dia. Siapa ade bini nak penyedap leh add aku. Janji puas hati.

    BalasPadam